|
Легеза О. І. – директор школи. Вчитель зарубіжної літератури та російської мови. Вища категорія, педагогічне звання “Учитель-методист”.
Кредо: Навчальний заклад має стати для дітлахів школою радості, для батьків – спокою й надії, а для вчителів – місцем творчості.
Проблемне питання: Створення ситуації успіху для розвитку ключових компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури.
|
|
Картова Н.М. – Вчитель початкових класів. Вища категорія, педагогічне звання “Старший учитель”.
Кредо: Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому.
Проблемне питання: Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі.
|
|
Радь О.І. – вчитель української мови, спеціаліст ІІ категорії.
Кредо: І все на світі треба пережити, бо кожен фініш — це по суті старт. І наперед не треба ворожити, і за минулим плакати не варт… |
|
Дендеші І.І.– вчитель фізики, інформатики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.
Кредо: «Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями та їх батьками, з колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення.»
Проблемне питання: “Використання інформаційних технологій у навчанні фізики для формування компетентної особистості” |
|
Пазуханич Р.В. – вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії.
Кредо:Скільки б ти не жив, усе життя треба навчатися.
Проблемне питання: Розвиток комунікативної компетентності молодших школярів у навчально-виховному процесі. |
|
Стойка Р.Й. – вчитель історії України, географії, образотворчого мистецтва, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання “Старший вчитель”.Кредо: Якщо тобі знадобиться рука допомоги, знай – вона в тебе є – твоя власна.
Проблемне питання: Використання інтерактивних методів навчання на уроках історії, географії та образотворчого мистецтва. |
|
|
|
Рошко В.В. – вчитель біології, спеціаліст ІІ категорії.Кредо: Вимогливість до учнів у поєднання з повагою до їхньої особистості.
Проблемне питання: Мотивація учнів до здорового способу життя та виховання навичок необхідних для цього. |
|
Гаврилець Н.М. – вчитель музики,спеціаліст ІІ категорії; педагог-організотор.Кредо: Щоб бути хорошим вчителем, потрібно любити те, що викладаєш, і тих, кому викладаєш.
Проблемне питання: Розвиток музичного слуху учнів на уроках музики та в гуртковій роботі. |
|
Гвоздецька Т.В. – вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії. Кредо: Жодна велика перемога неможлива,якщо їй не передує мала перемога над собою.
Проблемне питання: Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів шляхом використання новітніх засобів навчання. |
|
Линник І.В. – Вчитель фізичної культури . Кредо: “Заняття спортом повинно стати звичкою кожного учня”.Проблемне питання: Заняття спортом на уроках фізкультури як фактор оздоровлення учнів. |
|
|
|
Шутяк С. Л. – Вчитель початкових класів.
Кредо: Знання – це сила і скарб.
Проблемне питання: Використання дидактичних ігор в процесі навчання молодших школярів. |
|
Великданова І. П. – Вчитель математики вищої категорії. Педагогічне звання: Вчитель-методист.Кредо: Проходження математики через дитячі серця на шляху її пізнання, осмислення і засвоєння.
Проблемне питання: Впровадження інтерактивних методів навчання при вивченні математики. |
|
|
|
Терпак Т.М. – Практичний психолог, спеціаліст ІІ категорії.
Кредо: В кожній людині сонце, тільки дайте йому світити.
Проблемне питання: Профілактика протиправної поведінки серед учнів гімназії. |
|
Данканич Н.В. – Вчитель англійської мови.
Кредо: Скільки мов ти знаєш – стільки разів ти людина.
Й.В. Гете.
Проблемне питання: Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови. |